OdoCare

Mijn winkelwagen

0 Items - € 0,00 | Afrekenen

Contact

Contact

Niet tevreden?

Retouren

Klachtenprocedure

FAQ

Algemene Voorwaarden

Privacy beleid

 

 

Contact

Indien u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden op deze website, kunt u uw vraag via onderstaand contactformulier stellen. Wij komen dan zo spoedig mogelijk bij u terug met een reactie.





* Verplichte velden

Adres:

SanaLife B.V.
Hoofdstraat 45B-105
7213 CR Gorssel
The Netherlands

Niet tevreden?

In dit geval vragen wij u ons een e-mail te sturen (info@sanalife.nl) met daarin een duidelijke beschrijving van het probleem (graag ook uw telefoonnummer vermelden). U kunt ook bovenstaand contact formulier gebruiken. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Retouren

Een door u besteld artikel bevalt u niet? SanaLife biedt u 14 dagen omruil- en teruggave recht. Deze 14 dagen gaan in op de dag na ontvangst van het product. Gaat u alstublieft zorgvuldig met deze dienst om en neem allereerst contact met ons op via info@sanalife.nl. Indien u bestelde artikelen retour stuurt komen de kosten van terugzending voor uw rekening. Bij retour ontvangst van uw zending zullen wij proberen binnen 10 werkdagen het aankoopbedrag terugstorten. Indien u uw bestelling compleet retourneert zullen wij het complete factuurbedrag terugstorten.

LET OP: Gebruikte artikelen kunnen vanwege hygiene NIET retour worden genomen.

Het retourneren van artikelen werkt eenvoudig. Stuurt u de van ons ontvangen artikelen in een ongebruikte toestand (originele en onbeschadigde verpakking indien redelijkerwijs mogelijk)  binnen 14 dagen na de dag van ontvangst van de artikelen naar ons terug. SanaLife behoudt zich het recht bij retourzending van gebruikte of beschadigde artikelen kosten hiervoor in rekening te brengen.

Houdt u er alstublieft rekening mee dat het tot 3 weken kan duren voordat u een terugstorting heeft ontvangen. Indien deze termijn reeds is overschreden, neemt u dan contact met ons op met behulp van het contactformulier.

Klachtenprocedure

Bij eventuele klachten kunt u contact opnemen met de SanaLife B.V. klantenservice via bovenstaand contact formulier of via email: Info@sanalife.nl Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 12:00 telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 0575 - 76 00 80. Klachten worden in beginsel binnen 24 uur en in ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen opgelost. Mocht dit onverhoopt niet gebeuren dan stellen u hiervan tijdig op de hoogte.

FAQ

Wat is de belangrijkste reden om de OdoCare Pro aan te schaffen?

De belangrijkste reden is het bestrijden van de geuroverlast die onstaat doordat luchtjes van incontinentieluiers ontsnappen uit normale afvalbakken/zakken. De OdoCare Pro zorgt voor een reukloze opslag van het incontinentie materiaal.

Hoe werkt de OdoCare Pro?

 Bekijk onderstaande korte instructiefilm:

http://www.youtube.com/watch?v=bYEnY--Z5VE

Kan ik een demonstratie van de OdoCare Pro op locatie bestellen?

De OdoCare productspecialist komt graag bij u langs om de OdoCare modellen te laten zien, stuur een mail naar info@sanalife.nl of bel 0575 - 76 00 80 voor een aanvraag.

Waar moet ik op letten wanneer ik (inco) materiaal in de OdoCare Pro werp?

1. Zit er een vuilniszak in de OdoCare onderemmer? Zie de instructiefilm hierboven voor de juiste plaatsing van de vuilniszak!

2. Is de ingooiopening voorzien van de disposable binnenzijde? Deze dient goed vast te worden 'geclickt' anders blijft de disposable steken bij het draaien.

3. Zorg ervoor dat er geen (inco) materialen boven de ingooiopening uitsteken, anders kan de hendel niet goed doordraaien en blijft het materiaal steken.

4. Wacht na het draaien 10 seconden voordat u de hendel weer terugdraait voor het volgende (inco) materiaal. Als het materiaal erg 'licht' is heeft het een paar seconden extra nodig om in de onderemmer te vallen.